Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 13:58:01 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04872 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Aakaru küla, Põka// Tatraoru AÜ 17a// 
2// 21// 6// Tatraoru tee T1// T2// Tatraoru teelõik// Virulase küla, 
Aarikese-Liudsepa tee// Kalda tee// Liudsepa// Oja// Seedri (Tartu maakond 
Kambja vald Aakaru küla Enefit Connect sidevõrk) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27018008>  (menetlus nr: 
432193), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister